Football Manager 2021
Ongeëvenaarde simulatiegaming. Geen enkel spel komt zo dicht bij de droom van het managen van de beste voetbalteams ter wereld. FM21 is een spel dat planning en kennis beloont, maar in tegenstelling tot andere spellen is er geen vooraf bepaald einde of script om te volgen, alleen maar eindeloze kansen. Elke club heeft zijn eigen verhaal en jij bepaalt hoe dat verhaal eruitziet. Kies de club en de uitdaging die het beste aansluiten bij je ambities. Er zijn meer dan 2000 speelbare clubs uit meer dan 50 topvoetballanden om uit te kiezen en je avontuur mee te beginnen. De keuze is helemaal aan jou. Met een database van meer dan 500.000 echte spelers en stafleden, vindt jouw scoutingteam gegarandeerd spelers om je team te verbeteren. In je jeugdteam staat waarschijnlijk ook een talent of twee op de deur van het eerste team te kloppen. Kun jij hun vaardigheden ontwikkelen en deze spelers veranderen in absolute wereldtoppers? Ontwikkel tactische strategieën, opstellingen en speelstijlen voor elke gelegenheid om de kans zo groot mogelijk te maken voor je team om voetbalwedstrijden en trofeeën te winnen. Bereik sneller succes met populaire stijlen uit de echte voetbalwereld of ontwikkel je eigen unieke speelstijl. Laat je meeslepen in het spektakel van de wedstrijddag en geniet van het succes van je management terwijl je planning zich voor je ogen uitbetaalt op het veld. Je kunt de overwinning bijna proeven. NIEUW DIT SEIZOEN Kies je stijl Communiceren met je spelers en de media is nog nooit nuttiger en realistischer geweest. Met gebaren kun je jezelf duidelijker uitdrukken en met de Korte Gesprekken kun je de gesprekjes verbeteren die onderdeel zijn van het dagelijkse leven als manager. In FM21 voelen anderen de impact van je woorden en weten ze wat voor een soort manager je bent. Wedstrijddagmagie Elke wedstrijd is nu een waar spektakel. Je krijgt nu betere analyses en advies in aanloop naar de wedstrijd en meer reacties en gegevens na de wedstrijd. Profiteer van ons gloednieuwe xG-systeem dat illustreert hoe goed of slecht of je team heeft gepresteerd op basis van gecreëerde kansen. Die verbeterde gegevens in combinatie met een volledig vernieuwde wedstrijdinterface brengen je dichter bij de actie. Wees de baas op de markt Een van de populairste onderdelen van het spel is opgefrist met nieuwe stafrollen, vergaderingen en interacties. Transfervergaderingen zorgen ervoor dat jij en je scoutingteam op dezelfde lijn zitten, zowel voor de korte als lange termijn. Ook kun je nu zaakwaarnemers rechtstreeks benaderen over de interesse van een speler om naar je club te komen, waarmee wordt nagebootst hoe deals in de echte voetbalwereld worden gesloten. Geniet van je glorie Beleef je seizoenen opnieuw en geniet als nooit tevoren van je succes. In een gloednieuw seizoensoverzicht worden de beste momenten op en buiten het veld uitgelicht. Belangrijke overwinningen geven veel meer voldoening door de verbeterde vieringen van de titel en de enorme media-aandacht.