Flying Soldiers
Niet alles is wat het lijkt in dit leuke spel, want deze "vliegende soldaten" kunnen nauwelijks enkele centimeters zweven en hebben niet bepaald de vaardigheden om zich in de strijd te begeven. Het is dus geen verrassing dat de teams met deze "figuren" zichzelf niet uit de problemen kunnen werken. Hun enige hoop is gevestigd op jouw tactische vaardigheden om hen te helpen vooruit te komen. Staken, vallen, elektrische hekken en vuurkringen zijn slechts enkele van de vele gevaren die deze waaghalzige soldaten moeten ontwijken in een totaal van 45 missies. Je treft drie typen vogels aan met verschillende vaardigheden, maar zelfs de dappersten halen het niet zonder je hulp. Het draait niet alleen om het strategisch plaatsen van de beperkt beschikbare objecten in het terrein. Je moet ook nadenken over de positie en vaardigheden van de soldaten, de juiste timing van hun bewegingen en de interactie die ze hebben met objecten.