Flowlines VS.
Als je houdt van klassieke videopuzzels voor 1 tot 4 spelers... dan hebben we helemaal wat je zoekt! Geïnspireerd door de besten uit zijn genre, probeert Flowlines Vs. één van de belangrijkste feestspellen te worden. We willen spelers aanzetten om puzzels op te lossen, om elkaar uit te dagen, en om te spelen - overal en met iedereen. Verbind de juiste stopcontacten met elkaar op het bord door vloeiende lijnen te maken, zonder ze te kruisen of te splitsen. Bedek het volledige bord terwijl je alle stopcontacten verbindt! Pas echter op voor de levels met een tijdslimiet, of een limiet op het aantal bewegingen dat je kan maken! Probeer gerust uit!