Fishing Planet: Lucky Bundle
Hey hallo Vriend! Ben je nieuw bij Fishing Planet en kun je niet wachten om toegang te krijgen tot nieuwe vis bestemmingen? Ja, het is nu mogelijk met dit geweldige Fishing Planet Lucky Bundle! De goodies in deze exclusieve Lucky Bundle voor de nieuwe Fishing Planet vrienden omvatten Lucky Start Pack en Golden Dragon Pack. Lucky Start Pack bevat alle benodigde vistuig, vispassen, uitrusting, visvergunningen en zelfs een Premium Account, waarmee u sneller profiteert en optimaal gebruik kunt maken van uw viservaring! En terwijl uw vissenavonturen steeds complexer worden, en er zijn nog steeds veel adembenemend reizen die u te wachten staan is het tijd om zich te wapenen met een inspirerende super set van Golden Dragon Pack en toetreden tot het Initiatie door de sluier van de Sacramenten van het Oosten te passeren! Maar zelfs met Lucky Bundle aan uw kant, vergeet niet: er is geen betere mascotte voor een visser dan zijn eigen vaardigheden en capaciteiten!