Fishing Planet - Halloween Bundle
Halloween is eindelijk hier en er zijn een aantal geestige, spanned en koele visavonturen die u te wachten staan! De vraag is: bent u bereid voor de monster visuitdagingen? Nou, denk niet verder en maak geen zorgen! Halloween Bundle zal u uitrusten met de koelste en meest angstaanjagende wapens om met een wilde nacht jacht geconfronteerd te zijn tegen monsterachtige vissen ​om de geweldige verworvenheden met volledig zelfvertrouwen te verkrijgen! Met de Halloween Bundle krijgt u een compleet vastgesteld vistuig van de kruidige ingrediënten voor een mindblowing Halloween ervaring en een griezelige opwinding vol met plezier!