Fire & Smoke Skin Pack
Adem de vurige en apocalyptische sfeer in van het DLC-pack Fire & Smoke. Zet je vijanden in vuur en vlam met drie gloeiendhete wapenskins die geschikt zijn voor alle geweren. Vereist de game Sniper Ghost Warrior Contracts 2.