Finding the Soul Orb
Gebruik je kruisboog als wapen ter verdediging en als hulpmiddel bij het oplossen van puzzels in een duister fantasyrijk! De verheven tovenaars hebben de Soul Orb gemaakt die het koninkrijk eeuwenlang goed heeft gediend. De Orb roept nu Alexander in zijn dromen en hij is vastbesloten hem te vinden. Finding the Soul Orb is een middeleeuwse fantasygame waarin je in 12 meeslepende hoofdstukken een kruisboog gebruikt als wapen tegen nachtelijke wezens en als hulpmiddel om puzzels in de omgeving op te lossen. Dit verhaalgedreven avontuur in de eerste persoon vervaagt de grenzen tussen onheilspellend realisme en surrealistische droomlandschappen. Het is een reis die het ene moment de geest en wil van de speler uitdaagt en het andere moment uitnodigt om te ontdekken, steeds op de grens tussen licht en duisternis. Overleef jij het tot het einde?