Final Zone
In de toekomst van de jaren 2000 wordt oorlog niet langer uitgevochten met raketten of kernbommen. Dankzij de geavanceerde technologie van militaire satellieten is het mogelijk om elke grootschalige strijdmacht te monitoren. Dit markeerde het begin van een nieuw tijdperk van kleinschalige landoorlogsvoering. In die tijd werd een nieuw wapen onthuld genaamd NAP (New Age Powered-Suits). Howard Bowie, soldaat van het vreemdelingenlegioen van de militaire natie El Sharia, kreeg een bevel. Ga nu naar het slagveld om de missie te volbrengen, ook al voelt het als een doodvonnis… Kenmerken: * 7 verschillende levels vol actie * Vecht tegen krachtige bazen die je gevechtsvaardigheden tot het uiterste drijven * Gebruik een grote verscheidenheid aan wapens voor veel verschillende aanvalstrategieën * Galerij: bekijk afbeeldingen van originele illustraties, posters, doosontwerpen, enz. van het spel * Jukebox: luister wanneer je maar wilt naar de muzieknummers uit het spel * Terugspoel-/Turbofunctie: herhaal iets tot je het perfect hebt, of versnel het tempo * Cheatfunctie: activeer cheats die je missie veel gemakkelijker maken (oneindige levens, onkwetsbaarheid, enz.) * Opslaan-op-elk-momentfunctie: sla op waar je maar wilt in het spel en hervat vanaf dat exacte punt * Schermfilters: kies uit verschillende filters om het uiterlijk van het spel aan te passen (retro-monitor, zwart-wit, enz.) * Dit spel is een heruitgave van “Final Zone”, dat oorspronkelijk in de jaren 90 werd uitgebracht voor spelcomputers.