FFXV Russian Voice Pack
Dit pakket bevat Russische stemmen voor FINAL FANTASY XV. Zo pas je het FINAL FANTASY XV Russisch stemmenpakket toe: 1) Selecteer "OPTIONS" (opties) in het titelscherm. 2) Selecteer "Language” (taal) in het Options-menu. 3) Stel de taal van de stemmen in op "Russian” (Russisch). Het pakket kan ook worden toegepast via het pauzemenu, maar je moet terugkeren naar het titelscherm voor de wijzigingen worden toegepast. *Spelers moeten FINAL FANTASY XV kopen om deze content te kunnen gebruiken. Mogelijk is het ook nodig om de game te updaten naar de nieuwste versie.