FFXV Holiday Pack (gratis versie)
Dit pack bevat een aantal handige accessoires plus een kaartje voor een speciale kermis in de game in januari 2017. ・Nixperience Band ・Warrior's Fanfare ・Choco-Mog Tee* ・Carnival Passport N.B.: Gesterde items (*) komen in de januari-update beschikbaar. De Carnival Passport-functionaliteit is gelijk aan de betaalde versie. Update: met ingang van 19 februari 2:00 Ned. tijd is het carnaval niet langer toegankelijk.