Feestelijk Minecraft-skinpakket
Een geweldig minipakket met 24 skins om je Minecraft-personage aan te passen en je in de stemming voor de feestdagen te brengen. Alleen beschikbaar voor Minecraft: Xbox One Edition (2014), niet compatibel met Minecraft (2017).