Farming Simulator 25: Highlands Fishing Edition bundelt zowel de veelgeprezen hoofdgame als de Highlands Fishing-uitbreiding. Geniet van 26 gewassen, 4 kaarten, 400+ machines, meer dan 150 echte merken en aquacultuur naast landbouw, bosbouw en veeteelt. Bouw een boerderij langs kronkelende rivieren en historische graanmolens in Noord-Amerika, omgeven door vijvers in Centraal-Europa, in een weelderig Oost-Aziatisch landschap vol rijstvelden of in het op Schotland geïnspireerde stadje Kinlaig: een weelderig paradijs van glooiende groene heuvels en open wateren!