Farming Simulator 17: ROPA DLC
Breid Farming Simulator 17 uit met het ROPA Pack voor de meest complete Farming Simulator-ervaring! Geniet voor het eerst van 6 nieuwe voertuigen en apparatuur van het ROPA-merk, zoals de ROP Tiger 6 suikerbietenrooier en de ROPA Keiler 2 aardappelrooier. Dit DLC-pakket bevat: - ROPA - Tiger 6 - Suikerbietenoogstmachine - ROPA - Maus 5 - Overlaad-/reinigingsvoertuig - ROPA - Keiler 2 - Aardappelrooier - ROPA - RR-XL 9 - Maaier - ROPA - NawaRo-Maus - Overlaadvoertuig - ROPA - Transportaanhanger - Maaiaanhanger Na downloaden is de aanvullende content beschikbaar via de in-game shop. Zorg dat je voldoende in-game geld hebt om ze te kopen!