Farming Classics
Deze gratis uitbreiding van Farming Simulator biedt een selectie authentieke voertuigen en apparatuur waarmee je terug kunt gaan naar de beginjaren van de moderne landbuw! Zodra je de extra contents hebt gedownload, zijn deze beschikbaar in de winkel van de game. Zorg dat je voldoende geld hebt om ze te kopen.