Farm Decorations Pack
Geef je huis en boerderij een frisse nieuwe look met een bundel stijlvolle upgrades. Binnenin het huis zorgen bijgewerkte muren, vloeren, een knus bed en een vernieuwde keuken voor een handgemaakte charme in je leefruimte. De buitenkant van zowel het huis als de schuur krijgen ook een prachtige visuele make-over en voegen karakter en warmte toe aan je omgeving. Het is de perfecte keuze voor spelers die hun ruimte graag personaliseren met esthetische details. Met deze verbeteringen voelt elk bezoek aan huis uitnodigender dan ooit.