Het Vice Pack bevat de outfit 'Miami Strip', het wapen 'Skorpion', het voertuig met open dak, de wapentalisman 'Gold Bullion', het voertuigaccessoire 'Letter Opener' en 'Champagne', de chique maar dodelijke witte panter.