Far Cry 6 Virtueel betaalmiddel - Extra groot pack 6.600
Creditpack met 6.600 Far Cry-credits, inclusief 1.600 extra Far Cry-credits, waarmee je extra voorwerpen, betaalmiddelen in de game, grondstoffen en meer kunt ontgrendelen.