Fallout 4: Nuka-World (PC)
Kom naar Nuka-World! Dit enorme pretpark was ooit gewijd aan de verfrissende smaak van Nuka-Cola, maar is nu een wetteloze stad vol plunderaars! Verken een gloednieuwe regio met spannende parkzones als Safari Adventure, Dry Rock Gulch, Kiddie Kingdom en de Galactic Zone! Geef leiding aan meedogenloze bendes van plunderaars om nederzettingen te veroveren en desnoods het Gemenebest aan jouw wil te onderwerpen, als je daar zin in hebt. Beleef nieuwe missies en content met de add-on Nuka-World voor Fallout 4. Veel plezier met de attracties! (Vereist de basisgame Fallout 4.)