Fallout 4: 500 Creation Credits
Krijg 500 Creation Credits om te gebruiken in Fallout 4. Blader in de game per categorie door het aanbod en gebruik je Credits om content te kopen. Creations zijn compatibel met de basisgame en de officiële uitbreidingen.