Fall Guys – 12.500 Show-Bucks
Koop 12.500 Show-Bucks, de premiumvaluta in Fall Guys waarmee je cosmetische voorwerpen voor je Fall Guy kunt aanschaffen, zoals lichaamskleuren en -patronen, outfits, gezichtskleuren, emotes en vreugdedansjes.