Fairy
Speel als een charmante fee. Er is niets zoeter dan een fee die de wensen vervult ... vooral die van haar. Deze persoon besloot dat verjaardagsballen en buffeljurken niet haar ding waren - in plaats daarvan ging ze naar het slagveld om chaos te zaaien en haar tegenstanders te vernietigen. Zie hoe legers op hun knieën vallen vanwege haar persoonlijke charme en de uiterst gevaarlijke schattige toverstok met de ster.