Extra inhoud Shadow of the Tomb Raider Definitive Edition
Deze DLC ontgrendelt alle inhoud van de Shadow of the Tomb Raider Definitive Edition. In Shadow of the Tomb Raider Definitive Edition ervaar je het laatste hoofdstuk van Lara's afkomst als ze verandert in de Tomb Raider die ze voorbestemd is te worden. Shadow of the Tomb Raider Definitive Edition combineert de basisgame met alle zeven uitdagingstombes-DLC plus alle downloadbare wapens, outfits en vaardigheden en is de ultieme manier om Lara's allesbepalende moment mee te maken.