Evolve
OPMERKING: Alle multiplayer-servers voor Evolve worden op 3 september 2018 gesloten. Na die datum werken de speltypen en functies waarvoor online servers vereist zijn niet meer. Je kunt nog wel alleen spelen of met anderen spelen via peer-to-peer nadat de servers gesloten zijn. Alle content die je gekocht hebt, blijft behouden. Ga voor meer informatie en veelgestelde vragen over het sluiten van de servers naar support.2k.com. Evolve luidt een nieuwe generatie multiplayershooters in met spannende 4-tegen-1-matches. Het door 1 speler bestuurde monster moet uit handen van 4 unieke jagers zien te blijven en ze te slim af proberen te zijn. Evolueer en word oppermachtig als het monster of werk samen als de jagers en buit de overtalsituatie uit. Je kunt kiezen uit eindeloze combinaties van jagers, monsters, maps en speltypen. Geen jacht is hetzelfde. Hier geldt het recht van de sterkste. Beide partijen kunnen winnen. KIES PARTIJ. De map Broken Hill Mine bevat een diep doolhof van mijngrotten, vol kortere en doodlopende wegen voor hinderlagen. De map Broken Hill Foundry bevat een nieuwe industriële bioom met nog meer door de mens gemaakte architectuur, vol nieuwe verwoestbare omgevingselementen en verticale gevechtszones.