Eville - Kaif Pack
Kruip in de huid van Kaif, de zwerver van de zoute woestenij, die van ver is gekomen om chaos te verspreiden en een snufje zout toe te voegen. Het pakket: De Kaif - zwerver van de Zoute Woestenij omvat een bundel verschillende cosmetische items die je kunt dragen en gebruiken in Eville. Avatar: Kaif Inclusief variaties met en zonder kap. Rug-item: Zoutstaf Deze staf kanaliseert de mythische energie van zoutheid. Accessoire: Zoutvaatje Dit mythische vaatje bevat zoute tranen van hen die het te hard probeerden. Laadscherm: Concept Art van Kaif Verbeeld je de zoutheid voor. Geen restitutie mogelijk.