Evil Dead: The Game - 2013 bundle
Beleef opnieuw de verschrikkingen van Evil Dead uit 2013 met een bundel die de iconische overlevenden Mia en David bevat, nu ook beschikbaar voor Evil Dead: The Game! De Evil Dead 2013-bundel bevat: Nieuwe overlevende Mia: gebruik Mia's vermogen om haar angst om te zetten in bonusschade terwijl ze niet door demonen bezeten kan worden. Mia's alternatieve outfit: Mia's iconische rode jurk uit de film, perfect om in rond te dartelen in een stortbui van bloed. Nieuwe overlevende David: wat er ook voor nodig is, David zal er tot het einde zijn. Zijn teamversterkende talenten maken hem tot een natuurlijke bewaker van de groep. En als hij het nieuwe spijkerpistool in handen krijgt, zal hij pas echte schade aanrichten.