Everyday Essentials DLC
Breng alledaags comfort naar uw gangpaden met de Everyday Essentials DLC! Van zachte babyverzorgingsbenodigdheden zoals lotion, shampoo, luiers en fopspenen tot voorraadkastfavorieten zoals ingeblikte groenten en fruit, plus handige keukenbenodigdheden zoals folie, sponzen en snijgereedschap, met dit pakket kunt u uw winkel bevoorraden met de eenvoudige dingen die het leven net iets gemakkelijker maken. En natuurlijk wachten nog veel meer huishoudelijke benodigdheden op uw schappen.