Enter x Exit the Gungeon
Deze bundel bevat Enter the Gungeon en Exit the Gungeon. Enter the Gungeon Enter the Gungeon is een dungeon crawler waarin een zootje ongeregeld zich een weg naar persoonlijke verlossing schiet, plundert, duikt, rolt en tafelgooit op zoek naar de legendarische schat van de Gungeon: het pistool dat het verleden kan doden. Exit the Gungeon Exit the Gungeon is een kleinschalige kerker-spin-off die een rechtstreeks vervolg is op de avonturen van de onaangepaste 'Gungeoneers'.