Enkele en dubbele Glock 18C-wapenbundel
Let op: leidt tot onbeheersbare drang naar zelfidentificatie als wetshandhaver. Enkele en dubbele Glock 18C ontworpen voor het Gunslinger-voordeel wordt geleverd met 5 unieke skinvarianten.