Enervator
Wetenschappers van de Sovereign Colonies hebben de Enervator ontwikkeld op basis van een opgevoerde richtspoel om gevaarlijke studieobjecten op menselijke wijze te elimineren. De Enervator vuurt een nauwkeurige straal af die het doelwit direct elektrocuteert en moleculen destabiliseert. Bij testobjecten trad de dood direct in.