Eco Mahjong
Het klassieke Mahjong-spel met een spannend verhaal! Het geliefde Mahjong-spel heeft zojuist een nieuwe look gekregen! Nu kun je genieten van de klassieke gameplay van de populaire strategie voor het matchen van tegels terwijl je de prachtige stad Greenville verkent en het verhaal ervan ontdekt. De eens zo mooie, bloeiende stad Greenville staat nu aan de rand van een ecologische catastrofe. De Walkers, de dierenfamilie van reizigers, kunnen dit niet laten gebeuren! Ze haasten zich naar Greenville en zien dat het bedekt is met scherpe mist en smog. De plaatselijke rivier is vervuild door industrieel afval, vissen en vogels zijn verdwenen. De oorzaak van deze ramp is Extracting Company Evil, Inc., dat het milieu vervuilt. Samen met Walkers herstel je het land en het water, plant je bloemen, bomen en struiken en vul je de vijver met vissen en langoesten! De wrede Boss of Evil, Inc. zal je onderweg tegenhouden en proberen het herstel van de stad te stoppen! Heb jij genoeg moed om hem uit te dagen en de natuur van Greenville te redden? - KLASSIEKE Mahjong-puzzels! - 100 niveaus om te verkennen! - Helder en scherp tegelontwerp! - Intrigerend verhaal vol wendingen!