DYSMANTLE
Je klimt na lange, lange jaren uit je schuilplaats, waar een heerlijke nieuwe, oude wereld op je wacht. Een wereld vol met nare en walgelijke wezens. Een wereld waar je geen enkel ander mens tegenkomt. Een wereld waar de natuur de baas is. Een wereld die nu nog erger wordt. Je moet een manier vinden om van dit ellendige eiland te ontsnappen. Maar geniet eerst van de bitterzoete apocalyps.