Dying Light - Unturned Weapon Pack
Deze kosteloze DLC die is gemaakt voor het Unturned-crossover-evenement in Dying Light bevat een unieke outfit en blauwdrukken voor de drie gloednieuwe 'lage resolutie' wapens die zijn geïnspireerd door voorwerpen uit Unturned (hark, machete en hockeystick). De wapens zijn bijna onverwoestbaar, verbruiken weinig conditie en kunnen worden gemaakt zonder basiswapen, dus ze zijn ideaal voor een beginnende speler of als betrouwbaar reservewapen voor een ervaren overlevende. De schade is afgestemd op het niveau van de speler en door de grote kans op kritieke treffers schenkt vechten veel voldoening.