Dying Light 2: Stay Human - Nutcracker Bundle
Deze keer is het niet de Muizenkoning die zijn troepen eropuit stuurt, maar marcheren de hongerige geïnfecteerden door The City. Een dappere soldaat moet het heft in handen nemen om te voorkomen dat de situatie uit de hand loopt. Alleen de Notenkraker kan de tegenaanval leiden. Kom om middernacht tot leven en laat zien wie de baas is in de betoverde houten uitrusting van de Notenkraker. Deze beschermt je terwijl je de aanvallen van de monsters afslaat met de Sabel van de Notenkraker. Stijg op met de Paraglider van de Notenkraker en kijk hoe iedereen in nietige wezentjes verandert. Jouw heldhaftige strijd zal de geschiedenis ingaan als een klassiek verhaal. De bundel bevat: De Notenkraker — kraak je knokkels én een stel schedels. Deze stijlvolle outfit past bij elke gelegenheid. Sabel van de Notenkraker — een elegant zwaard met een hogere bestendigheid en een speciaal effect: een grotere kans om je vijanden te onthoofden of te splijten. Paraglider van de Notenkraker — een unieke paragliderskin. Zweef door de nachtelijke hemel als stralende ster.