Dying Light 2 Stay Human: Hakon Bundle
Kruip met de nieuwe Hakon-bundel in de huid van de krachtige nachtloper, vastbesloten om te overleven. Jij bent gewapend met charme, gevatheid en de hulpmiddelen die je nodig hebt om door de hachelijke nachten in The City te navigeren. Laat je inspireren door de kenmerkende stijl (en charme) van Hakon en laat wat geïnfecteerde hoofden uit elkaar barsten met zijn karakteristieke boog. Als je er nu echt een hete bedoening van wilt maken, knal er dan meteen een vuurbol in. Zo kunnen ze in hun eigen bloed gaar koken. Wordt het te heet onder je voeten? Of kom je een oude vlam tegen? Geen zorgen! Met de paraglider van Hakon piep je er vliegensvlug tussenuit! Deze bundel bevat: Uiterlijk van Hakon - doe wat je moet doen om te overleven en zie er puik uit. Kruisboog van Hakon - goed richten, op een knie, maar het liefst op een hoofd. Reguliere pijlen en vuurballen - sticht flink veel brand met deze speciale ballen. Maar vergeet niet om te herladen. Paraglider van Hakon - met deze paraglider kun je een horde geïnfecteerden ontvluchten of ... maken dat je weg bent in geval van een mislukte romantische escapade.