Dying Light 2 Stay Human: Dying Laugh Bundle
Sommige clowns zijn verzot op geweld, en het lijkt erop dat deze clown uit het circus is ontsnapt. Hij is uit op bloed en heeft een ziekelijke behoefte om zijn gruwelijkste fantasieën te vervullen. Gelukkig voor hem zijn er altijd genoeg monsterschedels in The City. Neem de identiteit aan van een domme maar onvoorspelbare herrieschopper en maak van elke klap een wrede grap. Trek een kleurrijk, griezelig killerclownkostuum aan en zet een bijpassend masker op. Geef een onvergetelijk optreden voor de ongelukkige slachtoffers die de show moeten aanschouwen. Krijg de lachers op je hand met het Dying Laugh-wapen dat golven van gelach produceert bij elke uitgedeelde klap. Gebruik daarnaast de Dying Laugh-paraglider om van locatie naar locatie te reizen en onvrijwillige gasten te verrassen. Deze handige voorwerpen zijn het perfecte middel om een grap uit te halen die nooit verveelt. Immers, in een wereld waar voortdurend wordt gevochten om te overleven, kan iedereen wel wat opvrolijking gebruiken. De bundel bevat: Dying Laugh-wapen: maak je vijanden een kopje kleiner op dolkomische wijze. Dying Laugh: een angstaanjagend kostuum als dit is geen grap. Dying Laugh-paraglider: een unieke paragliderskin. We zullen weleens zien wie het laatst lacht.