Dwarf
Speel als een dappere dwerg. Deze dwerg heeft stalen zenuwen, maar een hart van goud. Daarom is hij een commandant die door iedereen wordt aanbeden - uiteraard zijn tegenstanders niet meegerekend. Na een gevecht legt hij zijn bijl neer en gaat op weg naar opera's, in de hoop dat de wereld ook door zijn stem zal worden veroverd. De effecten ... nou ... laten we zeggen dat zijn liedjes als het ultieme wapen kunnen worden beschouwd.