Dungeons & Dragons
Ervaar een dramatisch verhaal met Minecrafts Dungeons & Dragons DLC. Verken iconische locaties in de Forgotten Realms zoals Icewind Dale en Candlekeep en vecht tegen Beholders, Mimics en meer. Kies je klasse, ontgrendel klassieke spreuken en krijg vaardigheden onder de knie om aan lastige situaties te ontsnappen. Jouw verhaal wacht op je!