Dungeon Minesweeper
Een mystiek avontuur in de diepten van kerkers wacht op je! Een meeslepende puzzel gebaseerd op de klassieke Mijnenveger, verrijkt met RPG-elementen in stijlvolle pixel art graphics. Het spel biedt boeiende gameplay waarbij numerieke aanwijzingen op kerkervloeren je helpen veilig te navigeren en dodelijke vallen te vermijden. Tactische gevechten stellen je in staat vijanden te bestrijden met magie en wapens of strategische terugtocht te kiezen afhankelijk van de situatie. Meeslepende quests leiden je door het voltooien van missies om de geheimen van duistere diepten te onthullen. Twee spelmodi bieden een keuze tussen verhaalmodus en vrij spelen. Je zult geconfronteerd worden met tests van verstand, overleven in gevaarlijke kerkers en het ontdekken van geheimen verborgen in de duisternis!