Drunken Fist
Beat-em-up-actie plus dronkenschap betekent een wetteloos leuke tijd! Straatgevechten zijn nog nooit zo leuk geweest! Drunken Fist is een op physics gebaseerd knokspel dat zichzelf niet al te serieus neemt. Kruip in de huid van een dronken kerel die op zoek is naar eten en alcohol in 7 uitdagende levels. Onderweg kom je sportlui, hipsters, punkers en andere ongure types tegen, die allemaal hun eigen vechtstijl hebben. Het gevoel van dronken vechten wordt op hilarische wijze weergegeven in dynamische 3D-physics: vuisten vliegen langs, je valt continu en gedraagt je belachelijk. Komt onze benevelde held ooit nog thuis?