DRAGON QUEST VII Reimagined
"De wereld bestaat uit meer dan dit eiland... En dat zullen we bewijzen!" Vaar uit en beleef een avontuur door verleden en heden in DRAGON QUEST VII Reimagined! Je bent een sterke, jonge visserszoon die zijn hele leven op het vredige eiland Estard heeft gewoond. Je reis begint met een simpele vraag: bestaat de wereld uit meer dan dit kleine eilandkoninkrijk? Tijdens een zoektocht naar antwoorden met je jeugdvrienden, ontdek je de Schrijn der Mysteriën die jullie terugwerpt in de tijd. Daar ontdek je de schokkende waarheid, namelijk dat hele landen zijn weggestopt, verzegeld door een kwaadaardige macht. Het lot van de wereld ligt nu in jouw handen. DRAGON QUEST VII Reimagined blaast een tijdloze klassieker op een compleet nieuwe manier nieuw leven in met mooie diorama's, vernieuwde gameplaymechanismen en een gestroomlijnd verhaal. Ervaren avonturiers kunnen met hun moedige makkers een verhaal vol plezier en hartverscheurende emoties herontdekken. Voor nieuwbakken helden is dit het perfecte moment om aan het DRAGON QUEST-avontuur te beginnen. ■Een levend diorama DRAGON QUEST VII Reimagined combineert prachtige vormgeving in dioramastijl met de iconische personages van Akira Toriyama, voor ontmoetingen die altijd, levendig, oprecht en avontuurlijk zijn. Elke omgeving zit vol kleur en karakter, van de luisterrijke bossen en drukke steden, tot oude ruïnes en zonderlinge monsters. ■Reis door het verleden om het heden te herstellen Steenfragmenten die overal verspreid liggen, zijn de sleutel naar lang vergeten tijdperken waar uitdagingen op je wachten. Herstel de eilanden, ontrafel mysteries en sluit bondgenootschappen in het verleden om het heden nieuw leven in te blazen. ■Een geliefd verhaal, met een nieuwe structuur Het verhaal van DRAGON QUEST VII Reimagined wordt verteld aan de hand van afbeeldingen met een overkoepelend verhaal. Het hoofdverhaal heeft een nieuwe structuur om het avontuur toegankelijker te maken voor alle spelers. ■Verbeterde klassieke gevechten! Het vechtsysteem van DRAGON QUEST VII Reimagined is aangepakt. Kantel het gevecht met nieuwe, op talenten gebaseerde voordelen. Elk talent heeft zijn eigen unieke vaardigheid, van aanvallen tot ondersteuning van je bondgenoten. Je kunt ook je vechtsnelheid aanpassen en automatisch vechten instellen. Laat het gevecht tussen de beurten door gewoon doorgaan, afhankelijk van de geselecteerde tactieken voor de held en bondgenoten. Val monsters op het slagveld preventief aan en versla ze direct als ze zwakker zijn dan je gezelschap. ■Moonlight en verhoog tegelijkertijd het niveau van twee talenten Pas je speelstijl aan met het nieuwe Moonlight-mechanisme. Door twee talenten tegelijk toe te wijzen, heb je direct toegang tot de vaardigheden, spreuken en unieke voordelen van beide.