DRAGON BALL Z: KAKAROT - Tao Pai Pai Pillar
Gooi, spring en reis door het veld met de Tao Pai Pai Pillar. Kijk hoe ver jij de pilaar kunt gooien met het afstandsmeetsysteem! Ervaar hoe het is om Tao Pai Pai te zijn!