DRAGON BALL Z: KAKAROT - DAIMA: Adventure Through The Demon Realm Part 1
Beleef de wereld van Dragon Ball DAIMA, een gloednieuwe animeserie van Dragon Ball! Start een spannend avontuur vol actie en gevaar met Glorio, de Supreme Kai en Panzy. Red de ontvoerde Dende en zorg dat Goku zijn originele vorm weer terugkrijgt. Ga volledig op in de verkenning van de Third Demon World, met zwevende eilanden en Sky Seed, een mysterieuze plant! Deze DLC bevat: - Nieuw scenario - Nieuwe Super Attacks - Nieuwe Soul Emblems - En meer! DAIMA: Adventure Through The Demon Realm Part 1 is al toegankelijk voor je het hoofdverhaal hebt uitgespeeld. *Deze DLC is ook inbegrepen in het DAIMA: Adventure Through The Demon Realm-pack en andere bundels. Let op dat je geen dubbele aankopen doet.