De TP Token Special Bonus bevat het volgende: - 7.000 TP Tokens TP Tokens zijn een betaalmiddel in de game waarmee je verschillende items kunt kopen in de Shop en Spirit Siphon. *Dit product wordt voor een beperkte tijd verkocht en kan later worden verwijderd*Dit product kan eenmalig worden aangeschaft per account. Restitutie is niet mogelijk.