EA Play
Alleen jij kunt voorkomen dat demonen het land van Thedas overstromen. Een cataclysmische gebeurtenis heeft het land van Thedas in beroering gebracht. Draken verduisteren de lucht en werpen een schaduw van terreur. Magiërs zijn een oorlog begonnen tegen de Tempeliers. Naties komen tegen elkaar in opstand. Jij en je reisgezelschap moeten de orde herstellen terwijl je leiding geeft aan de Inquisitie en jacht maakt op de brengers van chaos. Er zullen banden worden gesmeed - en verbroken - terwijl de zoektocht naar de waarheid haar tol eist. Het meest recente actieavontuur van BioWare heeft een weergaloos verhaal dat zich afspeelt in een enorm landschap. Verken verborgen grotten, versla monumentale monsters en geef de wereld vorm met je unieke speelstijl. Tijdens je reis kom je voor zware keuzes te staan, en één beslissing kan het verloop van het verhaal al veranderen.