Double D Character Pack
Double D is klaar om alles wat Fox bezit te vernietigen in naam van Nomad! Een krachtige PF, hij blinkt uit in botsgevechten en is gespecialiseerd in rim‑aanvallen! Met zijn “In your Face” vermogen zal hij iedereen vernietigen die zijn pad blokkeert! Zal hij zijn wraak krijgen? Bekijk hem nu om te zien waar hij van gemaakt is! Dit pakket bevat: -Personage – Double D -Double D Groei‑Box Ticket ×5 *Als gekocht is het pakket niet restitueerbaar omdat het wegwerp‑/eenmalige in‑game items bevat die niet kunnen worden teruggehaald. *Na aankoop wordt het pakket naar de berichtenbox gestuurd. *Als je de Personage‑Pas bezit, wordt Double D ingewisseld voor een bepaald aantal punten.