Doombox & Sonata Visualizer Bundle
Na een van zijn vele rooftochten werd Doombox wakker, vastgeketend in een helder verlicht laboratorium. Terwijl hij deed alsof hij in stand-by stond, hoorde hij de verhitte discussies van zijn ontvoerders. "Het is nog steeds proefpersoon A1, het is gewoon op een of andere manier gefuseerd met een boombox. Het energie-signaal is niet uniek, dat is waarom je per ongeluk dat lab in South Shine City hebt vernietigd." "We moesten het kanon wel gebruiken! Er was geen andere manier!" Doombox kon het niets schelen. Hij blies zijn ketenen af en verbrijzelde al het glas in de ruimte. Een half-vloeibare entiteit droop op hem vanuit een busje gelabeld 'B1'. Dat was het laatste wat hij zich herinnerde. Tijdens een heftige Lethal League-wedstrijd tussen Doombox en Sonata, veranderde Doombox plotseling terug naar zijn Boombox-vorm en spuwde hij een onbeschrijfelijke entiteit uit. Sonata was verbaasd over de manier waarop hij naar haar toe kroop. Plotseling sprong hij op haar af! Sonata's zicht vervaagde en ze verloor haar bewustzijn... Toen ze bijkwam, kon ze het ritme van haar boomhammer door haar aderen voelen stromen. Dit is zo slecht nog niet...