DOOM Eternal (Campaign)
Het helleleger heeft de aarde bereikt. Word de Slayer in een epische solocampagne, waarin je demonen afslacht in verschillende dimensies om de totale vernietiging van de mensheid te stoppen. De enige die ze vrezen... ben jij. Ervaar de combinatie van kracht en snelheid in DOOM Eternal, de volgende stap in firstperson shooters. Slayer is de maximale bedreiging Gewapend met schouder-vlammenwerper, intrekbaar polsmes, verbeterde geweren, mods en vaardigheden zoals de Double Dash, ben je sneller, sterker en veelzijdiger dan ooit. Goddeloze drie-eenheid Beroof je vijanden van wat je nodig hebt: Glory Kills voor extra gezondheid, verbranding voor pantser en kettingzaagdemonen voor extra munitie om de ultieme demon-slayer te worden.