Don't Starve: Hamlet Console Edition
In Don’t Starve: Hamlet Console Edition ontdekt Wilson een verloren stad van aristocratische Pigmen, genesteld in een onheilspellende tropische jungle. Kun je je als buitenstaander aanpassen aan de samenleving? Kun je roem en rijkdom verdienen door verloren relikwieën te herstellen? Kan jij de Aporkalypse weerstaan? Belangrijkste kenmerken -Herstel het stadsleven: bezoek winkels en handel met de varkensmaatschappij. Koop en renoveer je eigen huis. -Duik in oude ruïnes: verken de verloren wereld van een oude varkensbeschaving vol vallen en probeer schatten te zoeken. -Verken nieuwe landen: ontdek de geheimen van nieuw wilde dieren leven en van seizoenen. -Experimenteer met nieuwe items: Vind nieuwe ingrediënten en recepten om nieuwe problemen op te lossen. Drie nieuwe personages -Wilba: Dochter van de koningin Malfalfa, Prinses Wilba is geliefd door volk. Als ze maar de baan wilde. -Wormwood: Wie weet waar dit wezen uit de natuur vandaan komt, maar hij zal het je waarschijnlijk lastig maken. -Wheeler: Een moedige luchtvaartster wiens nieuwste avontuur uit de koers is geraakt.