Dodgeball dubbeldraak
Dit product is een exclusief bonusspel dat beschikbaar is voor diegenen die Double Dragon Revive of Double Dragon Revive Deluxe Edition vooraf hebben besteld. Double Dragon Dodgeball is een aparte toepassing van het hoofdspel.