DOA6 Atelier Ryza Mashup-bundel
Een bundel met alle 3 Atelier Ryza Mashup-kostuums. Kostuums voor de volgende personages zijn inbegrepen: Marie Rose, Honoka en NiCO. Let op: - Deze content is inbegrepen bij Season Pass 4. Let op dat je niet twee keer dezelfde content koopt. - De producten in deze bundel zijn ook individueel beschikbaar. Let op dat je niet twee keer dezelfde content koopt. - Je moet de nieuwste update hebben geïnstalleerd om deze content te kunnen gebruiken. - Je moet het betreffende personage hebben gekocht om deze content te kunnen gebruiken.